۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

یزدان تفنگ ندارد

"پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم، طه رضا دانشجوی دانشگاه شریف و برنده مدال نقره المپیاد فیزیک، نگاهی تازه به اعتراضات مردمی و حوادث پس از آن می اندازد و از اتفاقی که در روز ۲۵ خرداد، یعنی سه روز پس از انتخابات و در جلوی نرده های دانشگاه صنعتی شریف رخ می دهد، شروع می کند…
من طه رضا هستم
دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف
سال۸۵ برنده مدال نقره المپیاد فیزیک شدم
سال۸۶ وارد دانشگاه شدم . تحصیلم را شروع کردم
اومدن به دانشگاه شریف برای هر کسی تو زندگیش یه تحوله بزرگه
اما این بزرگترین اتفاق زندگی من نبود…"
سلام
به نظرم واقعا ارزش یک پست کار کردن رو داره.
سه شنبه مستند "یزدان تفنگ ندارد" رو تو دانشگاه رونمایی کردیم. به نظرم واقعا کار قوی ای شده بود.دست بچه ها درد نکنه. واقعا تو این چند ماه از جون و دل وقت گذاشتن و کار کردن.
طه رضا از دوستان خوبم هم تونسته بود با اجرای خوبش همه رو تحت تاثیر قرار بده.



برنا نوشت:
دانشجوها می خندند، نچ‌نچ می‌کنند،حتی دست می‌زنند. شاید خیلی‌هاشان همان‌ها باشند که یک روز نوار سبز به دستشان بسته بودند، ولی با روایت هم دانشگاهایشان همراهند. «طه‌رضا» از پارک قیطریه تا پارک سه دختران شهرری چرخ می‌زند. با حسن عباسی، وحید جلیلی، حاضران در همایش ایرانیان مقیم خارج حرف می‌زند. از جوان‌های داخل پارک می‌پرسد یادتان هست ندا چه روزی کشته شد، آن روز موبایل‌ها آنتن می‌داد؟ آن‌ها هم می‌خندند که نه بابا عجیب قطع بود و همین حین، حرف‌های مادر ندا در فیلم شبکه «هوم باکس» هم پخش می‌شود که من نیم ساعت یکبار به گوشی ندا زنگ می‌زدم، دانشجوها دست می‌زنند، می‌خندند، روی صندلی جابه‌جا می‌شوند و با بغل دستی‌شان پچ‌پچ می‌کنند...

تیزر زیبای فیلم را از اینجا دانلود کنید.

روایات قبل از اکران مستند:

 بعد از اکران مستند در دانشگاه شریف:

و بسیاری بازتاب دیگر...!

یادداشت سهم خدا را در وبلاگ مشاور طرح بخوانید.
5شنبه 13 آبان 89

۲ نظر: